RSS

לופטהנזה


אחת מחברות התעופה הטובות, המוכרות והפופולאריות ביותר באירופה ובעולם בכלל זוהי בלי שום ספק חברת התעופה לופטהנזה שהינה חברת התעופה הרשמית של גרמניה שנמל הבית שלה ממוקם בפרנקפורט שנמצאת במרכז.

חברת לופטהנזה כהיותה חברה גדולה ומוכרת בעולם, מבצעת טיסות ליעדי התיירות הפופולאריות ביותר בעולם כאשר בניהם ניתן למצוא את ישראל.



רקע כללי לופטהנזה 

חברת התעופה לופטהנזה הינה אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, כאשר החברה מפעילה נכון לשנת 2012 מעל ל 300 כלי טיס ומעל 97 אלף עובדים ברחבי העולם.

חברת התעופה נוסדה בשנת 1926 אחרי מלחמת העולם השנייה, כאשר רק בשנת 1998 התפתחה החברה ורכשה את מטוסי הבואינג הראשונים שלה מדגם 737 שנחשבים כיום למטוסים פופולאריים.

בשנת 2008 ו 2009 חברת לופטנזה זכתה בתואר כחברת התעופה האירופאית הטובה ביותר ולכן, מומלץ מאוד לחשוב בטרם מחליטים לרכוש כרטיס טיסה אחר אלא בחברת לופטנזה הגרמנית.

את הקו הטיסה מגרמניה לישראל החלה החברה לבצע אך ורק בשנת 1966, כאשר כיום המתחרה העיקרית של החברה בקווי הטיסה הישירים לגרמניה הינה חברת התעופה הישראלית אל על שנחשבת ליריבה קשה במיוחד, וזאת בגלל שמרבית מתושבי ישראל עדיין בוחרים כל שנה לטוס בהרגשה של הכי בבית בעולם עם חברת אל על.

עלויות ומחירים של טיסות לופטהנזה

אחד מהדברים הראשונים שאנו עושים בטרם רוכשים כרטיס טיסה, זה לבדוק את העלויות והמחירים של הכרטיס, כאשר כיום העלות והמחיר של כרטיס טיסה עם החברה לצערנו הרב נחשב ליקר יחסית בהשוואה לחברות תעופה אחרות, וזאת בגלל מיסים והיטלי דלק גבוהים יחסית שהחברה לוקחת ללקוחותיה, כמובן שאין זה אומר כלום על החברה אלא להיפך, החברה הינה אחת מחברות התעופה שאיתם הכי בטוח לטוס ויחד עם זאת הכי משתלם בטיסות ארוכות כי אחרי הכל הנוחות זה מעל הכל!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגיות הבלוג