RSS

אל איטליה


אל איטליה הינה חברת תעופה אירופאית המייצגת את איטליה, החברה הלאומית של איטליה בשנים האחרונות והראשונות של שנות האלפיים עברה טלטלות רבות החל מפשיטת רגל שכמעט גרמה לקריסתה הלאומית בעקבות המשבר האירופאי והכלכלי הכבד שפקד את העולם כולו.

אל איטליה נחשבת כיום לחברת תעופה מצוינת המבצעת טיסות ישירות מישראל לאיטליה וטיסות המשך ליעדי תיירות נוספים ברחבי העולם.



במאמר זה ניתן לך סקירה קצרה אודות חברת אל איטליה וכמובן האפשרויות השונות העומדות בפניך להגיע איתם לחופשה הקרובה שלך באיטליה הקסומה.

טיסות מישראל לרומא

הקו הכי פופולארי בעבור הישראלים של חברת התעופה אל איטליה הינו הקו הישיר משדה התעופה בן גוריון ועד שדה התעופה ברומא, הטיסות של חברת אל איטליה מישראל הם טיסות ישירות שאורכות בממוצע כ 5 שעות לכל היותר ונוחתות בשדה התעופה פיומנצ'ינו ברומא שהינה אחת מערי התיירות הגדולים באיטליה וגם בין היתר עיר הבירה שם נמצאים כל האטרקציות הפופולאריות.
כיום חברת אל איטליה נמצאת בתחרות גדולה מאוד עם חברת אל על הישראלית המבצעת גם היא טיסות ישירות מישראל לרומא מדי יום ביומו.

טיסות מישראל למילאנו

קו טיסות נוסף שמחזיקה בו אל איטליה אך פופולארי הרבה פחות מאשר הקו לרומא, הינו קו הטיסות מישראל למילאנו הנמצאת בחלקו הדרומי יותר של איטליה, מילאנו כידוע לכולנו הינה יעד תיירות פופולארי במיוחד, כאשר כיום גם חברת אל איטליה וגם חברת אל על מבצעות את הטיסות האלו מדי יום, אך בקו זה אין ספק שחברת אל איטליה הינה החברה המחזיקה בפלח השוק הגדול יותר.

עלויות ומחירים של טיסות אל איטליה

העלויות והמחירים ביחס לחברות התעופה האחרות בעולם הם בלי שום ספק במילה אחת "זולות", למה אנחנו אומרים זאת..? בגל שהמיסים שאותם גובה החברה הם זולים יחסית לחברות אחרות הפועלות כיום בשוק ולכן, מומלץ מאוד לקחת בחשבון את הטיסה עם אל איטליה כמובן שגם בגלל המחירים והעלויות של הטיסה.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגיות הבלוג