RSS

בריטיש איירוויז


חברת התעופה בריטיש איירוויס הינה חברת התעופה האנגלית של הממלכה הבריטית, החברה עצמה הינה אחת מחברות התעופה הטובות באירופה ויחד עם זאת גם אחת מחברות התעופה הטובות בעולם.
נמל התעופה הרשמי של החברה הינו נמל התעופה הית'רו בלונדון בירת אנגליה, אף על פי שרבים חושבים שהחברה מבצעת נחיתות בשדות תעופה אחרים הפרוסים ברחבי העיר, אז לא!


 
בריטיש - טיסות ישירות ללונדון 

כפי שניחשתם נכון חברת בריטיש איירוויז הינה חברת התעופה הבריטית, כאשר החברה מבצעת טיסות ישירות מלונדון לישראל וחזרה, כיום החברה מבצעת כ 2 טיסות ישירות ביום, אף על פי שחברת התעופה המתחרה הישירה שלה הינה חברת התעופה אל על המבצעת כ 3 טיסות ביום.
הטיסות ללונדון היוצאות כיום מדי יום מישראל, הם מבין הטיסות הפופולאריות והמבוקשות ביותר, כאשר כיום על הטיסות טסים לא רק תיירים ונופשים מחפשים לטייל ולראות מקרוב את לונדון, אלא גם מאות אנשי עסקים הנוסעים לנסיעות עסקים מדי יום.

עלויות ומחירים של טיסות בריטיש

המחיר והעלות של הטיסה הוא תמיד מדד ופרמטר שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כאשר אנו רוכשים טיסה, המחירים של טיסות בריטיש הם מחירים זולים יחסית, במידה ואנו משווים זאת לחברת התעופה לופטנהזה ואחרים.
כמובן שמומלץ מאוד לבצע בירור מקדים אצל סוכן הנסיעות בשביל לדעת שאתה משלם את המחיר הנמוך ביותר שיש על כרטיס הטיסה, אחרי הכל אתה רוצה לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר.
כמובן שמיד פעם ופעם תוכלו למצוא מחירים מיוחדים של טיסות ללונדון עם בריטיש באתר האינטרנט הרשמי של החברה ולכן, מומלץ מאוד לקחת רגע של נחת ולעשות בירור מקיף בטרם מחליטים להוציא את כרטיס האשראי ולסגור את החופשה ליעד.

בריטיש מגיעה לכל יעד שתבחר

אחד מהיתרונות הגדולים של בריטיש איירוויז כחברת תעופה זה שהחברה עצמה מגיעה כמעט לכל יעד בעולם, בגלל שקודם כל מדובר באנגליה שהינה מעצמה וממלכה בפני עצמה, ואחרי הכל מדובר באחת מחברות התעופה הגדולות והטובות בעולם שפועלו מסביב לשעון עשרים וארבע שעות ביממה.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגיות הבלוג