RSS

אייר פרנס


חברת אייר פראנס כמו שמה הינה חברת התעופה הלאומית של צרפת, אשר בעבור סוכני הנסיעות מוכרת בשתי האותיות AF.
כיום נכון לשנות האלפיים יש לחברת התעופה אייר פראנס קווי תעופה פעילים ל 248 ערים בעולם המתפרסות על פני כ 86 מדינות, החברה נחשבת לאחת מחברות התעופה הגדולות בעולם ובאירופה כמובן בפרט.

אחד מהקווים הפעילים והפופולאריים בישראל זהו הקו של אייר פראנס אשר מגיע מדי יום מפאריז וממריא מתל אביב חזרה.



פעילות אייר פראנס בישראל

חברת אייר פראנס הצרפתית מעפילה כיום עד 3 טיסות ישירות הפועלות על קו פאריז שדה התעופה שארל דה גול לשדה התעופה בן גוריון שבישראל.
כמו כן לחברה ישנם מדי פעם טיסות ישירות מישראל לניס שבפאריז לאלו שרוצים להגיע ולראות מקרוב ובצורה ישירה את הריביירה הצרפתית וכל הפאר המדובר, כמו כן בעבר ומדי פעם עדיין מפעילה החברה את הקו של ישראל מרסיי שהיה בעבר קו פופולארי עד מאוד.

אייר פראנס ואל על

אין ספק שבישראל היריבה הגדולה של חברת אייר פראנס הינה חברת אל על המבצעת גם היא טיסות ישירות מישראל לפאריז, כיום המצב הוא שישנם כ 5 עד 6 טיסות ישירות מישראל לצרפת, כאשר אותם מבצעים 2 חברות התעופה האלו, הביקוש כיום להגיע מישראל לצרפת ולהיפך הוא גדול עד מאוד בגלל קהילת יהודים גדולה המתגוררת בצרפת, עסקים וקשרי מסחר המתקיימים בין שני המדינות וכדומה, חברת אל על וחברת אייר פראנס מבצעות בניהם תחרויות לא קטנות הן במחירים ובעלויות הטיסה והן במבצעים אטרקטיביים לחברי הנוסעים המתמידים של שתי החברות אשר פועלות כיום על קו זה.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגיות הבלוג