RSS

KLM


אין ספק בכלל שאחת מחברות התעופה הטובות בעולם זוהי חברת קיי.אל.אם שנחשבת כיום לשיא התפארת האירופאית של חברות התעופה.

KLM הינה חברת התעופה הרשמית של הולנד, כאשר נמל הבית של החברה ממוקם באמסטרדם בנמל תעופה ששמו סכיפול, שדה תעופה יפיפה ואלגנטי כמו שכתוב בספר האירופאי.



פירוש שמה של חברת KLM ההולנדית הינו -  Koninklijke Luchtvaart Maatschappij


חברת התעופה KLM נוסדה בשנת 1919 כאשר תאריך היווסדה הפך אותה עם השנים לאחת מחברות התעופה הוותיקות ביותר שקיימות כיום בעולם ובאירופה בפרט, כיום החברה שייכת לתאגיד חברות תעוהפ ענקיות בשיתוף חברת אייר פראנס הצרפתית שנחשבת גם היא לאחת מהגדולות והטובות בעולם.

את הטיסה הראשונה של החברה עשתה החברה בשנת 1934, וכיום נחשבת לחברה פופולארית ואהובה מאוד על ידי הישראלים הן בגלל השירות והן בגלל המחירים והעלויות הנוחים של טיסות שונות לרחבי העולם איתם.

טיסות KLM מישראל

כיום חברת התעופה מבצעת מגוון רחב של טיסות מישראל ליעדים שונים, כאשר כל הטיסות ממריאות מישראל, נוחתות באמסטרדם ומשם ממשיכים בטיסה נוספת של החברה אל היעד הסופי, אין ספק שהמתחרה העיקרית של חברת התעופה הזו היא חברת אל על, המבצעת גם היא מדי יום ביומו טיסות שונות לאמסטרדם שבהולנד, שנחשבת בין היתר ליעד תיירות פופולארי עד מאוד, מה שמעצים בין היתר את התחרות בין הצדדים.

כיום לטוס עם חברת KLM ליעדים אחרים בעולם דרך אמסטרדם זו אופציה נהדרת וטובה עד מאוד, כאשר לא פעם ולא פעמיים חשוב מאוד לזכור ולציין שהעלות והמחיר של הטיסה עם חברה זו הוא נמוך יחסית ביחס לטיסה עם חברות תעופה אחרות ולכן, מומלץ מאוד לבחון בחום את הנושא בטרם מחליטים לטוס איתה הכי רחוק שאפשר.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגיות הבלוג